قلمدوش

یادداشت شانزدهم.

یک هنرجو | شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۴۹ ق.ظ | ۰ نظر

دوست دارم یه جور دیگه زندگی کنم.

سرم تو لاک خودم باشه.. از آدمایی که انرژی منفی دارن تا جایی که میتونم دور شم.

شیک بگردم.. ورزش کنم.. واسم مهم نباشه درآمدم کمه.. بیشتر مواظب خودم باشم..

کمتر عصبانی و بیشتر مهربون باشم.. جوگیر نشم.. به آدمایی که ندارم فکر نکنم..

کتابای خاص بخونم.. کتابایی رو که نیمه تموم گذاشتم تموم کنم.. خوش بگذرونم..

بیشتر تلاش کنم.. هر شب با خدا حرف بزنم.. کمتر حسودی کنم.. از چیزای کوچیک لذت ببرم..

پروژه ای که توی فکرش هستم رو کم کم شروع کنم.. کارایی وه دوست دارم ولی بلد نیستم رو یاد بگیرم..

وسایلم رو همیشه مرتب کنم.. شیطنت کنم.. کارای عقب افتاده رو انجام بدم..

و خیلی کارای دیگه...

  • یک هنرجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی