قلمدوش

یادداشت نوزدهم..

یک هنرجو | پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۶ ق.ظ | ۰ نظر

نمیدونم از چه موقع شروع شد...

اما هر وقت خواب می بینم توی نیمی از خوابهام یا در حال فرارم.. یا میخوان منو بکشن.. یا من میخوام یکی رو بکشم..!!

خیلی وقته از این خوابها میبینم.

خواهرم چند روز پیش گفت کتاب رمان میخونی؟

گفتم آره.

گفت پس از همونه.

گفتم چه ربطی داره؟ رمانی که من دارم میخونم عاشقانه س!

گفت همون که من میگم.

امروز ظهر که کتاب خوندم و خوابیدم واقعا خواب یکی از شخصیت های داستان رو دیدم!!

حالا میخوام دقت کنم ببینم واقعا از کتاب خوندنه؟؟

اگه هم باشه عمرا رمان خوندن رو کنار بذارم. رمان یکی از راه های فرار از فکر کردن به مشکلاتمه.

مخصوصا رمانهای هیجان انگیز...

 

  • یک هنرجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی