قلمدوش

یادداشت دهم...

یک هنرجو | يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ق.ظ | ۰ نظر

خیلی وقتها ....

نه!

تقریبا همیشه... آره!

هر وقت به خودم قولی میدم میزنم زیرش. همیشه این اتفاق میفته. 

واقعا که آدم بی اراده ای هستم. شایدم تنبل.

گاهی میگم چرا قول میدی؟ چرا تصمیم میگیری؟ یهو عمل کن جای حرف زدن.

اما میخوام فکر "اگه بگی نمیشه" و "تصمیم بگیری نمیشه" رو بریزم دور.

میخوام بعضی از عادت هامو بذارم کنار. حتی اون خوباشو.

مثلا تا الان همش توی اینستا میچرخیدم و عکس جمع میکردم که بعد اجراشون کنم.

الان میخوام بذارم کنار این کارو. الان وقت اجراست. دیگه بسه هر چی عکس پیدا کردم. 

دلم میخواد یه کاری بکنم که تا یه مدت فقط عکس بذارم.شاید اینجوری خلاق هم شدم و از خودم کار خلق کردم.

اصلا توی یه دفتر هم می نویسم با تاریخ:

"جستجو در اینستاگرام  تعطیل... مگر در صورت ضرورت"

اصلا کلا جستجو در اینترنت تعطیل. دیوونه شدم بابا اینقدر عکس دیدم.

یعنی به این یکی عمل میکنم؟؟

اما "موفق باد هر کس که به قولش وفا کند"....

  • یک هنرجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی