قلمدوش

یادداشت بیست و سوم.. امتحان..

یک هنرجو | شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۵ ق.ظ | ۰ نظر

اول کنته سیاه... بعد محوش میکنم... نه.. خوب نشد!

اول زغال سفید بعد کنته سیاه... ای بابا.. اینجوری که همش پاک میشه!

حالا چیکار کنم؟

آها.. اول زغال خاکستری تیره بعد زغال سفید... واااای اینجوری که همش خاکستری نیمه روشن در میاد!

خب زغال خاکستری روشن رو میزنم بعد زغال سفید.. اه.. چقدر رنگش چرک شد!

چیکار کنم.. چیکار کنم.. چیکار کنم...

 

دوشنبه این هفته امتحان عملی سیاه قلم دارم. پیش از اینکه تاریخ امتحان رو بهم بگن قصد کرده بودم وقتی فهمیدم مدل امتحان چیه توی خونه طرحشو بزنم که سر امتحان وقتم گرفته نشه( آخه همیشه میگفتن مدل امتحان چی هست و قبلش تمرین میکردیم).

 

خب یه جورایی قصد داشتم واسه اولین بار تقلب کنم!

بالاخره تاریخ امتحان رو گفتن.. و اینم گفتن که معلوم نیست مدل امتحان چیه!.. حتی معلوم نیست چه تکنیکیه!

زغال... آب مرکب.. پودر و قلم مو ....

هر کدوم از اینا ممکنه باشه.. و در ضمن 2 تا مدل هست که دومیش به اختیار خودمونه! هم انتخاب مدل و هم تکنیک.

از بابت دومی خیالم راحته ولی اولیش که اصلیش باشه نه..

همیشه از امتحان مقدماتی میترسیدم ولی بالاخره با موفقیت پشت سر گذاشتم.. ولی حالا از سیاه قلم بیشتر میترسم چون وارد نیستم.

 نصف روز جمعه رو صرف تمرین روی یه مدل احتمالی کردم.. آخر فهمیدم که بعضی جاها کنته سفید و بعد زغال بهتر عمل میکنه.

بعضی جاهاش خیلی سخته و توی فرصت کم نمیتونم کار کنم. . کلا احساس میکنم فرصت کم میارم.

موندم بچه های دوره قبل چجوری یه مدل سخت رو به اون خوبی تموم کردن!

همیشه از سرعت و محدودیت وقت نفرت داشتم و دارم. اما خداییش حس میکنم از وقتی وارد این کلاسا شدم سرعتم یکم بیشتر شده.

ولی وقتی پای امتحان میاد وسط دیگه هنگ میکنم.

خدا خودش کمک کنه.. چون هم نمره کتبیم افتضاح شد.. هم آزمون گر منو میشناسه.. هم همه ازم توقع دارن بهترین باشم!

حالا چیکار کنم؟.. داشتم زندگیمو میکردما..

  • یک هنرجو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی